dag 4 gdansk - Olstzyn

Rond half na een ontbijtje vertrokken met wat zware bewolking. Dus regenpakken aan gedaan. Door Gdansk was het een grote drukte en vele slechte wegen tot ver buiten de stad. Na een paar stops in osttrada aangekomen. Hier aan het meer een Giros schotel voor laten schotelen. Om vanuit hier nog een kleine rit te maken. In olstzyn aangekomen moeilijk een hotel te vinden. Had een paar namen maar konden die niet vinden Zelfs de taxi chauffeur verbleekte? We wilden iets dichterbij het centrrum dus uiteeindelijk toch iets gevonden Hotel Kopernick was uitstekend! Enkle peter was een beetje bezorgd geraakt over zijn ' Change Oil ' indicatei op de motor. Na een verfrissing even op bed bijgekomen en daarna de stad ingeweandeld. Dew lounge muziek uit een cafeeke trok ons wel aan dus hier even wat gedronken alvorens restaurant op te zoeken. Toevallig kwamen we alweer bij een Sioux-0restaurant binnen du\s dezelfde keten als tgisteravond en dezelfde menu kaart. maar gelukkig ook hier wat anders van de kaart kunnen vinden en het ons heerlijk laten smaken. Verboden te roken deed ons koffie te gaan nuttigen in de Schotse Pub. Was gezellig dus grote tijd blijven hangen daar peter de whiskey goed liet smaken. Daarna even verder gelopen en een paar kroegjes met live muziek bezocht. beetej huiskamer sfeer maar best goeie poolse rock in leuke sfeer. Al met al toch weer laat dus rond half 2 ter bedde gegaan