dag 12 Pilotroc Trybunelski - Kalowice

tijdens het ontbijt zagen we al de eerste dronkelappen over straat lopen Immers het was een nationale feestdag Onderweg bij een vliegtuig gestopt om aldaar koffie te nemen. Een nichterige harley rider bleef ons voorrrijden maar zijn open pijpen deed ons besluiten om maar voorbij te gaan. Rond 1 uuur in de middag kwa,men we bij het concentratie kamp Ausschwitz aan. Indrukwekkend om dit eens te bekijken. Zeker met het kamp Birkenhof erbij onvoorstelbaar en koude rillingen. Tot half 6 hier rondgelopen en stil weggereden naar Kalowice om daar een hotel te vinden. Het grootste gevbouw trok ons aan en bleek een chique hotel te yijn. Op de bovenste 27ste verdieping een paar pilsjes genomen en genoten van het uitzicht over de stad. Zelf slipen we een paar verdiepingen lager maar was tevens prachtiog uitzicht. In de stad wat gaan eten met koffie en daarna in kelder cafeekes even doorgeyakt. De minibar in het hotel gaf ons nog een lekkere whiskey om heerlijk op de luxe bedden in slaap te vallen