dag 7 RIGA

Vanmorgen zo tegen 10 uur wakker geworden van het verkeer op straat. Gelukkig maar want rond 11 uur kwam drosma onze plaatselijke gids al aan de hoteldeur. Net klaar met opfrissen na 4-5 uurtjes slapen, wat gaan ontbijten op het hoekje van de straat naast het hotelk. Dit liet ons wel smeken en daarna met Drosma de stad ingewandeld. Hier een mooie routen langs de vele gebouwen bezienswaardigeden gewandeld. Een goed uitleg was wel lekker dus gezamelijk ergens koffie onderweg en daarna een pizzaatje genomen. Aan het eidn van de middag hadden we het wel gezein en waren we aan rust toe. In het hotel net een klein tukje gedaan , gedouched en nu dus op internet. Zo dadelijk maar weer uit eten en als kroegtijgers tekeer gaan in dezze mooie natuurlijke stad!

Helaas pakt wederom deze pc mijn usb 2.0 niet zodat foto's wederom niet erbij verschijnen

Hierna de stad ingewandeld en onderweg naar leuk restaurnat gezocht. Toch maar besloten om naar The Old Fred te gaan daar hte daar heerlijk smaakte en het er gezellig was. Ook nu weer ondanks dat de menukaart niet overlipe van vele keuzes. Hier toch wederom heerlijk gegeten en na afloop een lekkere bak koffie genomen. Daarna helaas was het al 23.30 uur en hadden eigenlijk afgeproken met Drosma, maar dat zou om 2300 uur zijn. Dus die zat weer lekker thuis? daarna de oude stad maar ingewandeld op zoek naar wat gezelligheid. Ditmaal ondanks de zaterdagavon vele malen minder dan gisteren maar toch wel leuk keldertje gevonden met leuke muziek. Daar even gebleven om te zien hoe tal van verschillende shots werden gwemaakt en genuttigd. Hierna terug naar De madhouse, maar ook hi8er stukken rustiger als de dag voorheen. Toch wat kunnen kletsen met Noorse studenten tot 04.00 uur om dan met taxi naar hotel te gaan en heerlijk gaan slapen

bassie

Hey Jan, laat ons maar eens genieten van al dat natuurlijk schoon!! Dus zoek een goede pc op en inpluggen die usb...

sjannie

nou jan je bent weer heerlijk aan het genieten
maar mis nu toch wel die mooie foto's erbij
nou geniet van all het moois he
en nog een heerlijke reis verder
gr sjannie

jaap

Hoi mannen, is het nog een beetje uit te houden daro. Jan we hebben je kaart van nederland-noorwegen nog kunnen verkopen dus kun je er weer een paar op nemen veel plezier groeten